Újság!
Betöltés...

Eukaliptusz virágdekoráció az ÜNNEPEKRE - kezdőknek IS!

Karácsony előtt egy nappal nálunk még sok a teendő, de ezt a dekorációt, amit mind asztal-, mind szekrény dekorációként tudok majd használni, gyermeki élvezettel készítettem. Az volt a terv, hogy fázis fotók fognak készülni, de olyan beleéléssel és lelkesedéssel szurkáltam a növényeket  a vizes oázisban, hogy a végén döbbentem rá, hogy a fotózás sajnos elmaradt.





Szükséges anyagok:
  • 1/2 - 1 csomag eukaliptusz ág
  • 3 szál csokros virágzatú minirózsa
  • 1 db vizes oázis
  • 1 db tál, amibe állítod








Először is méretre vágtam az oázist egy késsel, majd egy nagy tál víz tetejére helyeztem (úgy, hogy a felirat felül legyen), ahol pillanatok alatt teleszívta magát vízzel. Ezek után a neki kikészített tálba helyeztem és innentől kezdődtek az alkotás örömteli pillanatai. Az eukaliptusz ágakat egészen az első levélpárig betoltam a vizes oázisba, mert így a hatalmas levelek szépen eltakarták a rögzítésre szolgáló felületet. Amikor már nagyjából elégedett voltam a formával (azaz elég borzos lett), akkor kezdtem el beleszurkálni a csokros virágzatú minirózsákat.




Én ezt elsősorban a konyhai szekrényünk tetejére terveztem, ami még plusz világítást is fog kapni december 24.- től (ez még meglepetés a család többi tagjának), de két étkezés között akár az asztalt is díszítheti.




Ez egy látványos és nagyon egyszerű dekoráció az ünnepek idejére, ami nem utolsó sorban fantasztikus illattal tölti be az egész lakást. Higgyétek el, ha én el tudtam készíteni, akkor ez Nektek is menni fog!





A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

2 megjegyzés :

Mihály Eszter írta...

honnan lehet euk.levelet beszerezni?

Borbás Ági írta...

Én a közelünkben található virágossal hozattam egy csokorra valót. Igaz így drágább volt, viszont karácsony elött nem igazán volt időm külön ezért a virágpiacra rohangálni.