Újság!
Betöltés...

Ilyen VOLT a 2011- es IKEA karácsony

Először úgy terveztem, hogy szebbnél szebb képekkel írok néhány sort az idei igen hangulatos IKEA karácsonyi kollekcióról. De ezt a számításomat az áruház keresztülhúzta. Ugyanis már november utolsó napjaiban alig lehetett kapni valamit ezekből a termékekből.


Valószínű a válságra gondolva kevesebbet rendeltek mindenből, de elfelejtettek egy dolgot, hogy karácsonykor a magyar lakosság fele az IKEA kreatív ötleteiből frissíti fel a lakás dekorációját. Én csak egy karácsonyi terítőt és egy sütis dobozt szerettem volna venni, de sajna sokan gondoltak ugyanezekre a termékekre HAMARABB, így nekem már csak a "füle jutott". Bár nappali bútor cserén nem gondolkodunk mostanában, de ebbe a két karácsonyi léleksimogatóba úgy gondolom nem rokkant volna bele a családi költségvetésünk.
Természetesen vannak még (legalábbis a hét közepén még voltak) gyönyörű hópelyhes bögrék és pezsgős poharak, lámpások és még sok egyéb más is, ám előfordulhat, hogy pont, amit Te keresel az már nem lesz kapható. :(

Azért íme, néhány kedvcsináló kép a skandináv hangulatú karácsonyhoz piros - fehér, ezüst - fehér és arany - fehér szín összeállításban az IKEA oldaláról, talán Te nagyobb sikerrel jársz, mint én.












A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

csodás képek

Borbás Ági írta...

Jajj, nekem is tetszenek nagyon!!! :)))