Újság!
Betöltés...

Karácsonyi dekoráció: Zöldfenyőt dióból

Nem lehet elég korán kezdeni! Már október végén megszületett ennek a dekorációnak az ötlete, de beletelt pár hétbe, míg a fagyálló részletek is kirajzolódtak a fejemben. Dió, zöld, fenyő, alumínium.
Olyan dekorációt szerettem volna készíteni, ami kis költségből, kevés alapanyagból igazán eredeti dekorációja lehet otthonotoknak vagy ha úgy határoztok, akár a teraszotoknak/kerteteknek.


Hozzávalók:
  • 8 db különböző méretű dió
  • Ékszer fűzésére alkalmas rézdrót (kreatív bolt)
  • 2 féle zöld színű festék (olíva, májusi zöld) - Nekem ezek voltak itthon
  • 1m alumínium rúd
  • alumínium drót
  • Masni

A diók mélyedéseibe illesztett ékszerdrót darabokkal egy keretet készítettem a termésnek úgy, hogy nagyjából 3 - 4cm-es akasztónyit ráhagytam.
Amikor az akasztók elkészültek, akkor a diók egyik fele olíva, másik fele májusi zöld festést kapott. Majd az alumínium rudat egy széken háromszög formára hajlítottam, aminek a csúcsát összedrótoztam. Két ponton alumínium drótot hajlítottam rá, amire aztán rátekertem a rézdróttal körbetekert diókat. Végül pedig piros masni került a tetejére csúcsdíszként, akár egy igazi karácsonyfára.

Ha csak beltérre készíted, és nem akarsz a festéssel bíbelődni, akkor egyszerűen csak zöld karácsonyfadíszeket akasszál fel a diók helyére, és már készen is van az ünnepi fácskád.









A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :