Újság!
Betöltés...

Csokorba zárt fűszernövények

Múlt héten lélekemelő túrán voltam. Fűszernövényeket vásároltam az egyik közeli kertészetben, elsősorban konyhai célokra. De ahogy már többször is írtam, ezek a növények nem csak ételkészítéshez, hanem dekoráció céljából is hasznosíthatóak. Ezért összegyűjtöttem néhány illatos csokorötletet, ahol szárnyalhat a fantáziád.


Ne szabj határt fűszernövényeidnek!


Rozmaring, kumkvat, boglárka

Zsálya

Perzsa bazsalikom (Ocimum basilicum 'Anise') és sárgarépa levél alkotja ezt a csodás kis csokrot.

Bazsalikom és szegfű

Menta, tulipán és frézia egy egyszerű befőttes üvegben.

Mikor fűszernövényeket választasz gondolj arra: mit látnál szívesen a tányérodon és mivel szépítenéd otthonod.
Nézz körül, mit kéne már ősszel ültetned!

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :