Újság!
Betöltés...

Milyen a TE Titkos Kerted? - 5. kérdés

Egy kert, akár hétköznapi, akár titkos, mindig kis érzelem töredékekből áll egésszé. Lassan és fokozatosan, ahogy az első kapavágástól felfedezzük magunkban a mélyről feltörő emlékeket.

Sokáig nem értettem egy barátunkat, hogy kertjének egy kis szegletét miért zsúfolja tele különböző fenyőfélékkel. Egészen addig, amíg el nem látogattam arra a helyre, ahol ő született. Hatalmas hegyek tele fenyvesekkel. Csodás volt! Mondanom sem kell, hogy ma már más szemmel nézem azt a kertsarkot, amiben már én is megláttam a hegyeket és az erdőket.

Kutass magadban, hogy Te is megtaláld a titkos kertedet!


Ezen a héten próbáld meg csukott szemmel látni, pontosabban érezni a kertedet, és csak az orrod után menj! Találsz vajon olyan illatot, ami nagyon tetszik?


Mi a kedvenc illatod a kertben?

Válaszodat az oldal sávban adhatod le, de természetesen ide is írhatsz megjegyzést. :)


Olvasd el a többi kérdést is:

A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :