Újság!
Betöltés...

Tavaszi képek a kertből

Az elmúlt hetekben igen szorgos munka folyt itt nálunk.
Ahogy szép lassan a kertben is láthatóvá válnak a fejemben és a papíron eltervezett ötletek, úgy jön egyre erősebben az az érzés, hogy reggel első utam a veteményesbe vagy a virágágyáshoz vezessen


Ennek a munkának egy része segítséggel történt, mert bár én is tudok betonozni, fűrészelni és csavarozni is, de az annyi időt vesz el a számomra jóval hasznosabb kerti tevékenységektől - mint például ásás, ültetés, átültetés - hogy inkább más segítségét vettem igénybe.

Jelenleg ezerrel locsolom a gyepet, ami foltokban ki lett kapálva és kerti földdel, plusz fűmaggal betakarva. A terasz melletti terület, ami leginkább csak por rugdalására volt alkalmas, most fakéreg borítást kapott egy deszka kerettel megerősítve. Ezzel választva el a füvet és fakérget. A legjobb az egészben az, hogy így a terasz optikailag jóval nagyobbnak tűnik, mint amekkora valójában.

A virágágyásból kikerült két nagyon öreg és beteg smaragdtuja, ezzel én lehetőséget kaptam az alkotásra :) Amihez már hozzá is fogtam. 

A rumlis kis keskeny kert részünk, amiről tavaly ősszel posztoltam, olyan változásokon ment keresztül, hogy a pár hét múlva megjelenő bejegyzésben rá sem fogtok ismerni. 

Jelenlegi feladataim közé tartozik a locsolás, a virághagymák elültetése és a virágmagok szabadföldbe vetése. Várom az évelőket, pótolom a tavaly kiégett kis cserjéket és ezerrel figyelem a veteményes kertemet, mert a kártevők már csatarendbe álltak.

Tavaly nyár eleji állapotok:





Most tavaszi állapot a kertben:



Már a fakéreg borítás megtörtént, viszont a gyepesítés itt még várat magára. 

Ez az aktuális állapot:
Hétvégén gyönyörű meggyfavirág esőben volt részem, miközben lágy vízpermet locsolta be a kertet.

   

Kicsit más így a virágágyás, mint az első képen... és reményeim szerint, ez csak még szebb lesz...


A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :