Újság!
Betöltés...

Színes vitorlások a kis tavon

Ez az egyik kedvenc fotósorozatom.
Épp a színes vitorlások fotózásával voltam elfoglalva, amikor a kislány hirtelen elém szaladt, hogy ellökje a partra érkező vitorlást. Utána persze hívta a többieket is, hogy segítsenek a bambusz pálcával, mert azzal nagyobbat és messzebbre lehet lökni a kis hajót. Természetesen a kis társaság nem maradt sokáig egy helyben, mert a hajót követni kell és minden mozdulatáról be kell számolniuk egymásnak. Ehhez pedig futni és mozogni kell...



Itt a hosszú hétvége, és bár tudom, hogy a képen látható program jelenleg teljesen megvalósíthatatlan, de én annyira kedvesnek tartottam az egész ötletet (hogy ilyen egyáltalán még létezik), hogy lefotóztam és most megosztom veletek.

Ezek a vitorlások motor nélkül, pusztán egy bambusz pálca és a szél segítségével (amit a gyerekek kapnak a hajókhoz kiegészítésként) távolodnak el a kis medence partjától, hogy aztán majd kikössenek a másik oldalon. 

Sok izgalmas gyerekprogramot kívánok minden családnak erre a hétvégére!


 




A szerző: Borbás Ágnes

A Dekor&Mentha blog elindítója, a Dekor&Mentha Shop megalkotója is vagyok. Írásaim mindenkinek szólnak, akinek fontos a szépség, aki szerint a szép része a kert, akár virágoskert, akár ehető kert.

Zöldségmagok, fűszermagok, virágmagok, virághagymák, kerti eszközök, kerti kiegészítők egyaránt megtalálhatók a Dekor&Mentha Shop kínálatában. Napi és ünnepi ötletekkel, meglepetésekkel, saját kertek versenyeivel szeretnék kedvében járni látogatóimnak, kertépítő társaimnak.

0 megjegyzés :